onsdag 7. januar 2009

Ja her bakes det i dag, min kjære fyller år på lørdag så må vel ha noe godt å servere. Som dere ser er jeg en smule glad i sjokolade, blir glad av det rett og slett. hi hi
Min manns favoritter er nok litt lettere og friskere kaker, så siden det er hans dag må jeg vel bake et par slag til...
Driver for tiden å jakter på en skjenk med mange skuffer og nye spisestue stoler. Så hvis noen har noen gode forslag, rop ut. De tas imot med stor takk, siden jeg har sett en stund uten resultat





2 kommentarer:

by Siv sa...

Oioi disse så utrolig gode ut, flotte bilder
Håper feiringen ble flott :)
Ha en fabelaktig flott helg
*Siv*

Yvonne sa...

Hei=)

Koselig blogg du har.
Hos Home & cottage har de skjenker med mange skuffer i. Disse skjenkene skal se gamle ut og treverket er litt røft, bør ta en titt om du ikke har funnet noe er kjempe fine!!

Ikke mange dagene igjen nå

Driver med ned telling til jeg kan begynne å pynte til advent, det blir så koselig. Satt i går å så på blogger fra andre land, i europa og ble så inspirert. La ut noen av bildene jeg fant. Ha ei go uke alle sammen, arbeids livet kaller.
klem camilla

Begynnte julegave handlingen i dag, fikk gjordt unna noen...

Har vært å letet etter jule kjole i dag, skal på julegalla 15 november ilag med jobb og endel venniner. Gleder meg voldsomt, det kommer masse band og kjente artister. håper det blir mulighet til å danse...bare elsker å danse...håper å at maten ikke er altfor god, er også innmari glad i god mat...dansing og stappmett er aldri en god kombinasjon...