torsdag 19. februar 2009

Sitter å surfer på nettet, ennå på leting etter mitt nye kjøkken. Klarer desverre ikke å bli enig med meg selv. Det er så mye fint og så mange varianter og velge imellom. Disse stolene litt lik Tolix var så tøffe. Men er usikker på om det er det jeg ser etter.

Dette skapet var bare helt skjønnt, hadde vært artig og hatt på kjøkkenet hvis jeg hadde valgt stolen over.






Er veldig gla i denne litt kalde men koselige stilen på denne årstiden.....


Bildene fant jeg blant annet på Babazar.... en nydelig nettside.....

Ingen kommentarer:

Ikke mange dagene igjen nå

Driver med ned telling til jeg kan begynne å pynte til advent, det blir så koselig. Satt i går å så på blogger fra andre land, i europa og ble så inspirert. La ut noen av bildene jeg fant. Ha ei go uke alle sammen, arbeids livet kaller.
klem camilla

Begynnte julegave handlingen i dag, fikk gjordt unna noen...

Har vært å letet etter jule kjole i dag, skal på julegalla 15 november ilag med jobb og endel venniner. Gleder meg voldsomt, det kommer masse band og kjente artister. håper det blir mulighet til å danse...bare elsker å danse...håper å at maten ikke er altfor god, er også innmari glad i god mat...dansing og stappmett er aldri en god kombinasjon...