mandag 9. februar 2009

Er litt usikker ang stoler på kjøkkenet, men Tolix stolene er med til vurdering.

Ny bakt brød smaker bare himmelsk, etter lengre tid med stress og kjøpe brød.





Flisene kom endelig på plass, og fargen på veggene er valgt.


Etter et langt opphold kommer jeg innom en tur. Har hatt en travel hverdag og dagene har bare fløyet av gårde. Det er bitenede kallt ute og 1000 ting som må gjøres, som vanlig skulle jeg helst ha gjordt alt i går. Har endelig fått skaper i min 16 kvm store bod og et digert sko skap. Bare helt fantastisk. Har også fått flisene på kjøkkenet som jeg har tenkt på så lenge. Så nå er det bare og smiske litt med mannen ang møbler og maling. Men det skal gå greit, ikke av den mest kompliserte sorten. Men en ting skal han ha, han er utrolig sta ang den stygge kjøkken inredningen vår. Han mener den er for ny og for dyr til å bytte ut nå. Men men vi skal nu se hvem som er mest sta, han blir vel lei maset etterhvert....hihi....

1 kommentar:

david santos sa...

Really beautiful!!!! Brilliant!!!!
Congratulations!!!!!

Ikke mange dagene igjen nå

Driver med ned telling til jeg kan begynne å pynte til advent, det blir så koselig. Satt i går å så på blogger fra andre land, i europa og ble så inspirert. La ut noen av bildene jeg fant. Ha ei go uke alle sammen, arbeids livet kaller.
klem camilla

Begynnte julegave handlingen i dag, fikk gjordt unna noen...

Har vært å letet etter jule kjole i dag, skal på julegalla 15 november ilag med jobb og endel venniner. Gleder meg voldsomt, det kommer masse band og kjente artister. håper det blir mulighet til å danse...bare elsker å danse...håper å at maten ikke er altfor god, er også innmari glad i god mat...dansing og stappmett er aldri en god kombinasjon...